Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a l'informació de contacte

Portal de transparència de CTRASA

Metodologia

Amb l’objectiu d’oferir el millor servei, es fa el seguiment de les percepcions de les persones usuàries amb el servei rebut i del grau en què es compleixen les seves necessitats i expectatives.

Metodologia

Semestralment, les persones usuàries de planta i deixalleria * reben una enquesta via correu electrònic on poden avaluar de l’1 al 5 (de menys a més satisfactori) els punts més rellevants del servei. Una vegada obtingut els resultats mitjançant l’aplicació FORMS, CTRASA planteja diferents propostes de millora.

Identificació de les persones usuàries*:

- Deixalleria: Industrial, gestor privat, comercial, particular.

- Planta: gestors.

Rang de les valoracions:

1  Molt baixa
2  Baixa
3  Mitja
4  Bona
5  Molt bona

Veure resultat de les enquestes de les persones usuàries 2023 / 2024.

Data d'actualització
12 de desembre de 2024
Freqüència d'actualització
Anual

Compartir