Metodologia
Amb l’objectiu d’oferir el millor servei, es fa el seguiment de les percepcions de les persones usuàries amb el servei rebut i del grau en què es compleixen les seves necessitats i expectatives.
Metodologia
Semestralment, les persones usuàries de planta i deixalleria * reben una enquesta via correu electrònic on poden avaluar de l’1 al 5 (de menys a més satisfactori) els punts més rellevants del servei. Una vegada obtingut els resultats mitjançant l’aplicació FORMS, CTRASA planteja diferents propostes de millora.
Identificació de les persones usuàries*:
- Deixalleria: Industrial, gestor privat, comercial, particular.
- Planta: gestors.
Rang de les valoracions:
1 | Molt baixa |
2 | Baixa |
3 | Mitja |
4 | Bona |
5 | Molt bona |
Veure resultat de les enquestes de les persones usuàries 2023 / 2024.
- Data d'actualització
- 12 de desembre de 2024
- Freqüència d'actualització
- Anual
Compartir