Organització
Aquest apartat detalla l'estructura administrativa i les funcions i competències de FEDA Solucions.
Informació sobre l'estructura administrativa, el tipus d'empresa, la seva funció, l'any de creació i definició de les competències en funció de la llei per la qual es regeix FEDA Solucions.
Estructura Administrativa
FEDA SOLUCIONS, S.A.U. (d’ara endavant FEDA Solucions), amb NRT A-713332-L, va ésser constituïda com a Societat Anònima Unipersonal el 10 de setembre de l’any 2018 per un període de temps indefinit. L’accionista únic de la Societat és l’Ens FEDA. La Societat es troba registrada amb el número el núm. 18.225, Llibre S-284, folis 251 a 260 al Registre de Societats mercantils d’Andorra i és propietària d’un comerç amb número de registre 929742-J, situat al Carrer Prat de la Creu, núm. 68 AD500 Andorra la Vella.
El Govern del Principat d’Andorra, en la seva sessió del 22 de desembre de 2016, va aprovar el Reglament relatiu a l’adopció de les Normes Internacionals de Comptabilitat del Sector Públic amb caràcter de Pla marc per al sector públic estatal del Principat d’Andorra. Amb aquest Decret, el Govern d'Andorra requereix a l’Administració general i a les seves entitats dependents que elaborin els seus comptes anuals, per als exercicis financers que comencin a partir de l'1 de gener del 2017, de conformitat amb les Normes Internacionals de Comptabilitat del Sector Públic.
Aquest Decret deroga l’aprovat per Decret del 27 de gener de 1999 que aprovava el Pla general de comptabilitat pública del Principat d’Andorra que havien d’utilitzar l’Administració general i les seves entitats dependents.
D’acord amb l’article 2.2 del Reglament relatiu a l’adopció de les Normes Internacionals de Comptabilitat del Sector Públic, s’estableix que aquelles entitats dependents de l’Administració General considerades empreses públiques, entre elles FEDA Solucions, han d’utilitzar com a pla comptable marc el Pla General de Comptabilitat d’Andorra aprovat pel Decret del 23 de juliol de 2008 i modificat pels Decrets del 15 de febrer de 2012 i del 30 de març de 2022.
Funcions i competències
FEDA Solucions té encomanada la prestació de serveis en l’àmbit de l’energia i de l’estalvi i l’eficiència energètica i, més concretament:
- Serveis d’eficiència energètica, consistents en la realització d’estudis per detectar possibles estalvis energètics; la redacció de projectes d’estalvi energètic; la contractació i seguiment, per compte de tercers, de l’execució dels projectes; la proposta i coordinació de solucions per al finançament dels projectes; el comptatge i seguiment dels consums energètics i dels costos de manteniment i operació; la proposta d’actuacions adreçades a l’optimització del consum.
- Serveis d’assistència integral per l’execució d’instal·lacions de producció d’energia elèctrica distribuïda de petita potència i el seu emmagatzematge, consistents en la realització d’estudis de viabilitat; la redacció dels projectes; la contractació i seguiment, per compte de tercers, de l’execució dels projectes; la proposta i coordinació de solucions per al finançament dels projectes; el seguiment dels consums energètics, costos de manteniment i operació dels edificis, i tractament de les dades; l’oferiment de serveis de flexibilitat energètica i de gestió de la demanda.
- Serveis relacionats amb la mobilitat sostenible, consistents en la instal·lació, gestió i explotació d’una xarxa de carregadors per a vehicles elèctrics, tant en a la via pública com en aparcaments públics i privats; l’arrendament de carregadors per a vehicles elèctrics; la creació, gestió i explotació d’una plataforma digital que permeti centralitzar el pagament dels serves relacionats amb els carregadors i la mobilitat en general; l’agregació de les dades recollides, el seu tractament, i el desenvolupament de serveis i aplicacions a partir d’elles; la realització d’estudis, informes i projectes relacionats amb la mobilitat; l’oferiment de serveis de flexibilitat energètica i gestió de la demanda.
- Serveis per la casa connectada , consistents en la realització d’estudis i projectes relatius a domòtica; la instal·lació, gestió i explotació d’una plataforma digital que permeti l’operació i control telemàtic de tots els aparells i sistemes de la casa susceptibles d’enviar i rebre informació; el seguiment i mesura de les dades de consum, potència, facturació i altres que permetin optimitzar la despesa energètica. Aquesta plataforma podrà ser posada a disposició d’altres empreses per la prestació de serveis susceptibles de ser-ho telemàticament, i podrà permetre la gestió de pagaments.
- La prestació de serveis accessoris o complementaris als esmentats en els apartats precedents, excepte les activitats pròpies del sistema financer.
- Data d'actualització
- 19 de setembre de 2024
- Freqüència d'actualització
- Anual
Compartir